Розробка фірмового (корпоративного) стилю

Фірмовий стиль компанії – збірка правил правильного використання елементів торгової марки (фірмових кольорів, логотипу, сувенірної та друкованої продукції).

Розробка фірмового стилю – досить тривалий процес. Крім, власне, створення логотипу, містить ще такі етапи:

  • створення правил та кольорорішень майбутньої марки, щоб її можна було легко та правильно сприймати. Такі правила не тільки вказують технічні характеристики кольору (CMYK, RGB, Pantone), але й їх значення та сприйняття людиною.
  • Друкована продукція: візитки, фірмові бланки, папки, поштові конверти різних форматів (євро DL, С4), буклет, оформлення DVD-дисків, наклейки на транспорт тощо.
  • Розробка сувенірної продукції: фірмові ручки, парасолі, значки, горнята, футболки, бейсболки та багато іншого, що може приємно запам’ятатись вашому клієнту.
  • Створення брендбуку(правил розвитку та ідентифікації торгової марки) і/або логобука(правила графічної інтерпритації).

Розробка фірмового (корпоративного) стилю