Логотип, брендінг, редизайн логотипу

Термін «логотип» пішов від двох грецьких слів – «логос»-слово і «типус»- зразок, відбиток, форма. Це графічне зображення у вигляді тексту або малюнку, що має безпосереднє відношення до компанії і є її ідентифікаційною ознакою.

Логотип є головним об’єктом на усій рекламній продукції, тому він має бути інформативним, доносити до цільової аудиторії характер діяльності компанії, має запам’ятовуватись і показувати компанію з кращого боку, що, звичайно, позитивно вплине на її впізнаваність.

Незалежно від тематичної відповідності, логотипи поділяються на три групи:

  • текстові
  • знакові, символьні
  • комбіновані

Текстовий логотип – написання назви компанії (товарного знаку, товару) визначеним шрифтом.

Знаковий логотип – створення оригінального тематичного знаку (символу).

Комбіновані логотипи – поєднання тексту і символу. Найпоширеніший тип, що використовується.
Дає більшу можливість зробити логотип запам’ятовуваним, оригінальним та привабливим.

Для логотипу підбирається фірмовий колір чи поєднання кількох кольорів.

Логотип, брендінг, редизайн логотипу